اشــتـبـاه نــکـטּ . . . !
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 26 آذر 1393برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : reza

 اشــتـبـاه نــکـטּ . . . !


نـہ زیـبـایـے تــو . . . نـہ مـحـبــوبـیـت تــو 


مــرا مـجـذوب خــود نـکــرد ، 


تـنـهـا آטּ هـنـگام کـہ روح زخـمـے مـــرا بــوسیـدی ،


مـــטּ عــاشـقــت شــدم . . .

 

تـــو باشـی ،


مـَن قـــدم به قــدم فــَدایت میشـــوم. . [ ! ]



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

ابنبات چوبی
ساعت16:12---20 دی 1393
همه گویند زیبایی
قد بلند..
هیکل قشنگ..
پول زیاد..
تحصیلات بالا...
ولی من عاشقت شدم با اینکه هیچکدام را نداشتی
همه مسخره ام میکردند بابت انتخابی که داشتم
اما من پشیمان نیستم
من فقدو فقد بخاطر خودت و مهربانیت دوسدت داشتم
نه بخاطر هیچ چیز دیگری..



تانیا
ساعت13:02---27 آذر 1393

حســــــرت !
یعنے رو بـﮧ رویــــــــمـ نشستـﮧ اے
و باز خیســـــے چشمـــانـــمـ را
آن دستمال خشکــ بے احساس پاکــ کنــــد .
حســــــرت !
یعنے شانـﮧ هایت ، دوش بـﮧ دوشــــــمـ باشد
اما نتوانـــم از دلتنگے بـﮧ آن پناه ببـــــــرم.......
حســــــرت !
یعنے تــــ ــــو
کـﮧ در عین بـــــــــودنت داشتنتــ را آرزو مے کنــــــــم . . .


شیما
ساعت22:59---26 آذر 1393
♠دِلـــی کِــه فَـقَـــط اِسمِشْ دِلِــــه☞
✹یِـــه عُمریِــــه کِـــه⇘

نِصفِــــــــــــــــــــشْ اَشکِـــــــه➦
نِصفِــــــــــــــــــــشْ گِلِـــــــــه➥






لایک داری





منم آپ بودمااااا


بیااا


shadi
ساعت17:34---26 آذر 1393
گاهی وقتا... یه نفر...باعث می شه که حس کنی...

چیزی که تو رو روی زمین نگه داشته...

جاذبه ی زمین نیست...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان